torstai 22. syyskuuta 2011

Ja edelleen - elossa!

Minulle tuli pieni kysely tämän hetken kondiksestani, joten ajattelin tännekin tehdä pikaraportin. Elossa olen, tosin väsyneenä ja vähän epätoivoisin fiiliksin. Vanhempainilta on kuitenkin pidetty, puolet HOJKS/oppimissuunnitelma -tapaamisista on pidetty, ja pidän luokkani oppilaista päivä päivältä enemmän. Oppilashuoltoryhmässä on pohdittu niin minun kuin jatkoa meidän koulussa ja tultu siihen tulokseen, että kyllä tämä tästä. Joskus.

Olen ilmoittautunut koulutuksiin ja yrittänyt nauttia opettamisesta. Vietän älyttömän paljon aikaa tallilla ja odotan syyslomaa.

Ja ollut väsynyt. Mutta aina välillä jostain pilkahtaa se opettamisen, oivaltamisen, kasvattamisen ja oppilaiden kohtaamisen hyvä flow ja muistan, että tämän takia mä olen tälle uralle hakeutunut. En epäile uravalintaani sinänsä, olisin vain halunnut kokeilla siipiäni hivenen erilaisessa ympäristössä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti