sunnuntai 17. heinäkuuta 2011

Ja niin se aika rientää...

... syksyn ajattelemista vältellessä. Heräsin tänään siihen ajatukseen, että koulujen alkuun on enää kolme viikkoa aikaa. Ja työttömyyttä minulla on edessä kaksi viikkoa, koska työsuhteeni alkaa viikkoa ennen kuin koulut virallisesti alkavat. Elokuun alussa aion suunnata koululle tutkimaan, millaiset opetustilat sinne on minulle saatu aikaan. Tilat nimittäin muuttuvat kohtuullisen radikaalisti niistä, joissa keväällä opetus tapahtui, kun kävin luokkaan tutustumassa.

Muutto on nyt edennyt siihen pisteeseen, että olen vihdoin nukkunut pari yötä uudessa kodissa. Kaikki tavarat eivät ole vielä löytäneet paikoilleen, mutta edistystä tapahtuu joka päivä. Koirien kanssa olen myös aloittanut tutustumisen uuteen asuinalueeseemme. Alue on minulle täysin tuntematonta, vaikka kaupunki onkin ennestään tuttu. Vanhaa harrastustani ratsastusta olen myös viritellyt uudestaan eloon. Lähinnä rahallisista ja aikaan liittyvistä syistä ratsastus jäi sivuun pitkäksi aikaa, mutta nyt olen löytämässä sen uudelleen elämääni. On ollut uskomatonta huomata, kuinka tutulta ja taivaalliselta tuntuu olla taas hevosen selässä. Samalla mietin harrastusta myös ammattini puolesta - tarvitsen todella jonkun harrastuksen, joka repäisee minut kunnolla koulumaailmasta pois. Sen takia viikonlopun aloittaminen ratsastustunnilla tuntuu varmasti upealta.

Mitäs muuta. Ei ole oikein ollu intoa tähän blogiinkaan kertoa tekemisistäni, kun ne eivät oikein mitenkään liippaa koulumaailma ;) Nyt olisi tarkoitus ensi viikolla saada työhuone siihen kuntoon, että voin tänne levitellä ne tavarat, joita tarvitsen syksyn materiaalejen ja tuntisuunnitelmien tekoon, ja oikeasti ryhtyä hommiin. Katsoo nyt, kuinka käy.

Kommentit muuten kannustavat päivittelemään useammin, eli jätä ihmeessä merkki siitä, jos kävit lukemassa!

1 kommentti:

  1. Mä käyn kurkkiin lähes päivittäin mitä oot kirjottanut :)

    VastaaPoista