tiistai 2. elokuuta 2011

Huomenna...

... minä käyn vihdoin kirjoittamassa työsopimukseni ja pääsen samalla myös valmistelemaan luokkaani. Kaikki ei ole syksyn ja koulun aloituksen suhteen nyt todellakaan "mennyt niin kuin Strömsössä", mutta niistä asioista en viitsi sen tarkemmin tänne kirjoitella tuon tunnistamisvaaran kannalta. Sanotaan vaikka niin, että monella tapaa olen tässä saanut huomata, ettei erityisopetusta taideta pitää kovin tärkeänä osana koulun toimintaa. Harmittaa ennen kaikkea oppilaiden puolesta, minä sopeudun kyllä näihin taas kerran muuttuneisiin järjestelyihin hyvin paljon helpommin kuin he.

Nimeni löytyi koulun nettisivuilta, joten kai se nyt sitten on virallista, että minä siellä ihan oikeasti opetan, eikä tämä ole mikään vitsi koko homma. Vähän on sellainen olo, että voisin paeta aroille erakoksi, mutta ehkä mä jään katsomaan, mitä tästä sopasta tulee.

Tähän ärsytykseen, näihin tunnelmiin. Palaamme huomenna.

1 kommentti:

  1. Onnea työpaikan johdosta! Kerro sitten pian kuinka sujuu, on mielenkiintoista lukea.

    VastaaPoista